Geen gevoel meer door openratie. Komt dit ooit nog terug.

Ik ben een jaar geleden geopereerd aan me been. En nu heb ik nog steeds op sommige plaatsen een doof gevoel.

Kan dit nog terug komen? Of kan deze zenuwen nog aan elkaar kunnen gemaakt worden d.m.v. operatie?

Ik vind het namelijk erg vervelend geen gevoel te hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

De kans is groot dat je zenuwen beschadigd zijn tijdens de operatie. Dan kan het zijn dta je gevoel niet meer trugkomt, of verminderd.
Voldoende bewegen kan helpen, dat verbeterd de doorbloeding en soms ook het gevoel.
Ik had een vergelijkbare situatie, hele bovenbeen een jaar lang geen gevoel gehad.
Kwam langzaam terug, maar is nu heel erg gevoelig en het doet pijn bij koud weer.
Zoiets kan niet meer gerepareerd worden.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Dat zou je even moeten navragen bij de huisarts
Praat eens met je huisarts of er nog mogelijkheden zijn. Laat je evt. doorverwijzen naar een specialist met ervaring in dit soort aandoeningen. Misschien kun je zelf eens kijken of er therapieën zijn die het herstel van je been nog bevorderen. Denk eens aan verschillende soorten massage of acupunctuur. Heel veel beterschap!