Ik ben erg ziek, last van veel dingen, moet ik naar de dokter?

Hoofdpijn, keel opgezwollen, moe, misselijk en kan bijna geen eten binnen houden, iemand misschien idee wat het is? of moet ik naar de dokter? of toch nog afwachten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Klinkt" als griep.
Neem even contact op met de assistente van je huisarts en overleg als je onzeker bent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je je pas sinds kort zo voelt: zie reactie viridiflavus.
Als je dit al langer dan een weekje hebt: zie reactie WendyH

Antwoorden (1)

De enige die antwoord op je vraag kan geven is de huisarts.
Bij twijfel altijd naar de huisarts, kost niets.