Wat is de pijnscheut die ik heb in mijn linker middelvinger?

Het gaat alleen om het topje en ik heb elke keer als ik iets aanraak er last van, als ik mijn vinger beweeg voelt het ongeveer etzelfde als wanneer mijn voet slaapt. Het is pas sinds vandaag, vraag me af wat het is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja zou kunnen alleen waarom dan alleen op 1 vinger?

Antwoorden (1)

Het kan een beknelling zijn. Als het maandag niet over is zou ik even naar de dokter gaan. Het kan ook overbelasting zijn. Misschien heb je ongemerkt deze vinger wat meer gebruikt dan je andere vingers zodat je alleen van deze vinger last hebt. Het kan ook een combinatie van overbelasting en beknelling zijn.
Doe voorzichtig een aantal keer per dag wat bewegingsoefeningetjes met je vinger als dat lukt, bijv. een beetje draaien. Als er iets klemt zit heb je kans dat het losschiet.