Waardoor knakken mijn gewrichten opeens zo?

Ik weet wat het 'knakken' inhoudt, maar de laatste tijd knakken mijn ellebogen, schouders en knieën erg veel terwijl ik hier eerder nooit last van had. Ik vraag me af waardoor dit komt. Kan het iets te maken hebben met stress of een nieuw matras?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Misschien met het koude weer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn als je in de groei bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan te maken hebben met verschillende factoren beste is even googlen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Losse pezen door ontwrichting of beschadiging houd dit aan is het beste om even je huis arts te bezoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het te maken heeft met de houding die je in bed aanneemt, ik heb er zelf ook veel last van. Probeer eens een andere houding aan te nemen in je bed of kies een ander hoofdkussen en wat altijd helpt is een beenkussen.

Succes!!