Wat doet een pijn poli aan zenuwpijn (Pijn van een beklemde zenuw)?

Met voorrang ik volgende week naar de pijn poli.
Waarschijnlijk dat de pijn van een beklemde zenuw komt.
Wat doet de pijnpoli hieraan?

Alleen medicatie of ook opereren?
Verwijzen naar de juiste artsen?

4x dg 1000mg paracetamol
2x dg 100mg Tramadol retard
Zn mag ik nog capsule 3x 50 Tramadol bijpakken omdat de ibuprofen zijn gestopt.
Hielp niet

Zenuw in mijn been heup bekneld uitstraling naar mijn bovenbeen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.3K

Het beste antwoord

Dat is eigenlijk geheel aan de arts,hij zal je verhaal aanhoren en het bekijken.
Aan de hand daarvan zal de arts beslissen,of er een operatie nodig is kan alleen de arts je vertellen.
Wat medicatie betreft waren er 2 jaar geleden 3 optie's voor zover mij toen verteld is.

Optie één was een medicijn dat ook tegen epilepsi gebruikt wordt.
Optie twee was een anti depressiva die ook tegen zenuwpijn blijkt te helpen,deze heet Amitriplyline.[hielp bij mij heel goed]
Optie drie is een injectie in de rug met pijnstilling,maar er zal best meer mogelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je
Antidepressiva wil ik zowiso niet.
Dus kijk wel wat de opties zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat wilde ik ook eigenlijk niet,maar ik was wel binnen twee weken van de pijn af en kon iets later het medicijn langzaam afbouwen tot ik het niet meer nodig had.

Andere antwoorden (1)

Bij mijn moeder hebben ze indertijd een blokkade aangebracht via een injectie laag in de ruggengraat. De pijnprikkel wordt dan niet meer doorgegeven aan het gevoel. Ze was pijnloos.
Maar vraag me niet hoe het precies in elkaar stak, medisch gezien. Inderdaad in de pijnpolie, wat een heel bijzondere afdeling is. Ze kunnen daar heel goed luisteren en met je meedenken.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je