Is er een ziekte waar je moet slapen anders word je ziek?

Iemand uit mijn klas op school beweerd dat hij niet tot laat kan opblijven anders word hij (ernstig)ziek. Hij moet op tijd naar bed (10 uur) ... Ik ben vrij sceptisch over of dit waar is of niet want ik heb er echt nog nooit van gehoord

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gebrek aan slaap verzwakt het afweersysteem van het lichaam. Bij uw collega op school kan dat meschien extreem zijn. Als ik niet genoeg slaap dan voel ik mij ook wel ellendig.
Robby BB