Pijnlijke wond, na een week na kleine ingreep wat te doen?

Ik heb vorige week een plekje weglaten halen. Ze wisten niet wat het was dus het was naar het lab gestuurd. Zenuwknoopje of oud hechting draadje die was gaan irriteren.

Werd naar een uur al blauw tot zwart kleurig.
Geen koorts.
Maandag avond eerst wat aders blauw in omgeving van operatie plek

Dag later niet te houden gebeld recept gekregen.
Pijnmedicatie meloxicam 15 Mg
4xdg 2paracetamol 500mg
Hield nog niet over

Nu een week bijna verder nog steeds pijnlijk. Medicatie meloxicam alleen nog voor morgen.

Nog steeds gevoelig/
Kleding pijnlijk met dragen.
Vooral langs de wond.
Blauwigheid al wel wat weggetrokken

Nogmaals bellen?
Zelf oude pijnmedicatie nemen(heb nog ibuprofen 600mg)
Of alleen met paracetamol proberen.
En wachten op de volgende controle volgende week woensdag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is sowieso ontstoken dat kan je zien, veel beterschap.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom denk je dat ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet ontstoken maar grote onderhuidse bloeding. Doet idd veel en lang pijn maar trekt wel langzaam weg. Probeer er eens een warme washand of iets op te leggen om het te verzachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan trouwens tot wel 3 weken duren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je vandaag was er helaas geen arts aanwezig dus kijk het nog even aan
Je tip help wel!

Het beste antwoord

Ik zou zeker even bellen! Sowieso kan het geen kwaad en staat vragen vrij. Maar het ziet er toch geïrriteerd uit. En het feit dat het een kleine ingreep was en je na een week nog behoorlijk pijn hebt, is ook geen goed teken. Maak je niet te veel zorgen maar ik zou morgen ochtend even je arts bellen. Sterkte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je, ga ik denk ik ook even doen.
Net even gedoucht.
Pleister losgelaten.
Ziet er wel netjes uit. Dus weet ik niet waarom het zoveel zeer doet.
Als het nou een duidelijk open wondje was.
Dan vond ik de pijn meer te verklaren.
Misschien is het toch een zenuw geweest die ik zo last van had.
Ga inderdaad effe bellen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ingreep heeft gelijd op irritatie van de zenuw door vocht.
Kan nog zeker 4 wkn duren