Waar komt mijn vermoeidheid vandaan?

De laatste 2 weken ben ik op het einde van de dag erg moe (zwaar gevoel achter ogen en vermoeid). Ook heb ik iedere dag hoofdpijn en buikpijn (buikpijn laatste dagen niet meer). Maandag kreeg ik bij het voetballen zwaar adem en langzaam werd dit een stekend gevoel in mijn borst. Gisteren en vanmiddag kreeg ik dezelfde steek toen ik alleen al een beetje harder fietste en nu heb ik al ong. 10 min last van een stekend gevoel terwijl ik gewoon op een stoel zit te leren! Ik vraag mij nu echt af wat er is, ik heb namelijk ook geen stress ergens voor en ik slaap voldoende. Wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik heb op internet gelezen dat dit ook symptomen van longontsteking kunnen zijn? Mocht het dat zijn, is het in mijn geval dan ernstig of moet ik gewoon wat rust nemen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou dan toch even contact opnemen met je huisarts. Want als het inderdaad longonsteking is zul je wel een antibiotikakuur krijgen en inderdaad een beetje rust nemen.
Verder is gezonde voeding en goede nachtrust ook van belang.
Vermoeidheid komt ook vaak voor aan gebrek aan ijzer
( bloedaarmoeder )
Daar kun je wat ijzer tabletten voor halen bij een drogist.
Beterschap
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen ijzer nemen als je ook echt een tekort hebt, teveel ijzer, krijg je ook weer klachten van
Ik las toevallig laatst ook deze symptomen op een forum toen ik info zocht over de ziekte van Pfeiffer. Misschien ook eens op checken?