Kortademigheid, zware hoest wat is dit?

Ik heb deze klachten al één maand (kortademigheid, zware hoest, piepende hoest, hartkloppingen...) ik ben al twee keer naar de huisarts geweest eerst heeft hij gezegd dat het een pollenallergie is, maar na de tweede keer was het iets anders. Deze klachten komen meestal voor bij het slapen en bij een inspanning lopen, fietsen... (ik heb geen allergie of Astma Wat kan dit zijn)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
Zo vlug mogelijk terug naar de arts,ja zelfs vandaag nog:kan duiden op ernstig long of hartlijden!

Antwoorden (1)

Misschien heb je acute bronchitis, daar horen deze symptomen wel bij. Veel drinken, rustig aan doen en stoppen met roken (als je dat doet) versneld de genezing.