Compressiepijn bij ulnairdeviatie. Schietende pijn bij ulnairdeviatie i.c.m. pronatie/supinatie (bijv. afdrogen handen). Wat kan de oorzaak zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dit lijkt op neuropathische pijn of zenuwpijn, het beste kun je hiermee naar je huisarts gaan. Deze kan een paar testjes met je doen en daarna eventueel besluiten je door te verwijzen naar de neuroloog. De oorzaak van deze klachten zijn vaak niet te vinden, net zoals pijnbestrijding moeilijk is, in de meeste gevallen is het noodzakelijk de pijnpoli te bezoeken, om daar een remedie tegen de pijn te vinden.
De oorzaak kan liggen bij een chronische aandoening die aanleiding geeft tot deze klachten, maar dat hoeft helemaal niet het geval te zijn. De enige die je antwoord kan geven op deze vraag is de arts.