Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Waarom kan het dat ik ineens zo veel afval als ik gewoon normale dingen eet ik kom ook niet meer aan en val alleen maar af?

Ik weeg nu ongeveer 39 kg waardoor ik zwaar in ondergewicht ben

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is het beste als je dit aan je huisarts vraagt, het kan bijna niet anders dan dat je een probleem met je gezondheid hebt. Wacht daar niet te lang mee. Het kan om een schildklier afwijking gaan, of een lintworm, maar er is nog veel meer mogelijk.

Het lijkt me in dit geval toch wel aan te raden om hieromtrent een arts te raadplegen. Het lijkt me - met de door u gegeven informatie - op anorexia nervosa.

Het is een serieuze alarmbel als je afvalt terwijl je wel genoeg zegt te eten. Het hoeft niet te betekenen dat er direct iets heel ernstigs aan de hand is, maar .. better safe than sorry! Zijn er verder nog klachten waar je last van hebt, algeheel onwelbevinden? Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100