Stukje bloedvat gescheurd, wat te doen?

ik had een kleine likdoorn, maar er was een bloedvat in gegroeid. nu heb ik hem verwijderd maar toen bleek dus dat ik er een stukje van een piepklein bloedvaatje uit had gescheurd, ca. 1 mm lag. er kwam bloed uit met ongeveer 1 druppel per 5 sec. dus niet supersnel. ik heb er nu een soort puistjesplijster op zodat het niet meer bloede. maar ik had nog nooit eerder echt zoiets, dus weet iemand raad??? Alvast bedankt...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Ivana
8 jaar geleden
Als het bloed stolt, sluit het vaatje zich weer en is het over. Dit is normaal.

Het beste antwoord

Ik denk niet dat het erg is. Als je je een keer ergens aan schaaft en het bloed zijn er ook allemaal kleine bloedvaatjes gescheurt; ze zitten overal. Als het een (slag)ader was geweest had je je zeker zorgen moeten maken maar in dit geval denk ik niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt, er is nu alweer een korstje op gekomen. Zo zal het wel vanzelf overgaan.