Sinds enkele dagen heb ik pijnlijke steken in mijn linkerknie. Ze komen met tijden, maar zijn wel redelijk fel. Heb ik een verrekte knieband?

Sinds enkele dagen heb ik pijnlijke steken in mijn linkerknie. Ze komen met tijden, maar zijn wel redelijk fel. Ook heb ik de hele tijd het gevoel dat hij elk moment uit de kom kan schieten en voelt hij wat slapjes aan. Is dit normaal of is er iets mis?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even een afspraak maken bij je huisarts. Hier op internet is er niets van te zeggen natuurlijk.

Antwoorden (1)

Mijn vader kreeg pijn in zijn knie doordat hij een hernia had. Hierdoor steunde hij met zijn gewicht teveel op een knie. Het kan ook zijn wat mijn oma nu heeft en zij heeft vocht in haar knie schijven dan zou je een nep knie moeten.
Ik zou als de pijn niet over gaat een huisarts raadplegen