zijn er natuurlijke middelen/medicijnen die helpen tegen 's nachts plassen?

Er bestaan medicijnen voor met veel bijwerkingen.

's avonds niet drinken is niet genoeg om niet naar de wc te hoeven 's nachts

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja, er zijn medicijnen voor maar de bijwerkingen daarvan wegen niet op tegen de effectiviteit. Medicijnen zijn dus niet echt een goede optie. Het is ook niet echt een groot probleem om 's nachts te moeten plassen en eigenlijk heel normaal. Bijna iedereen heeft er waarschijnlijk wel in meer of mindere mate last van. Het komt ook regelmatig voor dat mensen aanvankelijk 's nachts er veel uit moeten om te plassen, maar dat het vanzelf weer minder wordt. Gewoon zo laten gebeuren dus en verder niet te veel aan doen.