nogal ongerust door spiertrekkingen iemand raad?

Hallo,
Ik ben een jonge man van 25. ongeveer 3 weken geleden kreeg ik plots als ik wakker werd tintelingen in mijn linker lichaamshelft. Aangezicht arm en been. na een paar ongeruste dagen ging ik naar een neuroloog. Ik kreeg MRi SSEP onderzoek bloedonderzoek en een emg van mijn arm. Verder de gebruikelijke neurologische testjes. Alles was goed zei hij en ik moest me geen zorgen maken, waarschijnlijk zou alles overgaan na een paar weken. Aangezien ik het al een week ofzo had sliep ik weinig ook. Ik word altijd wakker 's nachts. dus nu slaap ik ongeveer een maand slecht. Sinds kort ervaar ik nu ook spiertrekkingen vooral aan men linker dij en mijn kuit, maar ze kunnen ook ergens anders is voorkomen, maar vooral daar. Ze zijn er niet constant maar komen soms op en duren dan enkele seconden en gaan dan weer weg. soms wel vaak na elkaar en veel op een dag. Nu ben ik dus opnieuw ongerust. ik vroeg me af of die spiertrekkingen het gevolg kunnen zijn van de stress en de slechte nachtrust van de voorbije weken. Of moet ik toch opnieuw langs bij de neuroloog. Ik heb wel de indruk dat de tintelingen veel beter zijn.
alsvast bedankt voor het lezen.

groetjes.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Eet je verder gezond?
Volgens mij kon magnesiumtekort ook spierkrampen/trekkingen geven, heb je zoiets al laten controleren?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let wel op dat de test voor lyme niet werkt in nl als je al langere tijd geleden gebeten bent.
Je zal dan naar DE toemoeten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo,
Ja Chbse. Ik ben wel altijd snel in paniek. en ik zoek teveel op op het internet en vind dan van alle nare dingen. Zoals Bv ALS. Mss moet ik gewoon wat rustiger worden...
Ritsuka
10 jaar geleden
Als je zoekt op keelpijn heb je keelkanker, hoofdpijn is gelijk een tumor, etc.
Nooit zomaar dingen lopen googlen, word je alleen maar angstig van

Antwoorden (1)

Ik zou opnieuw terug gaan naar de neuroloog of de dokter waarmee je eerder contact had. Het heeft toch een reden dat je lichaam zo reageert.