kan een bloeduitstorting van mijn knie naar enkel zakken?

ik ben op mijn knie gevallen en zie nu een paar dagen later ook een bloeduitstorting op de binnenkant van mijn voet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

Inderdaad! Alles zakt ahw naar beneden, en 'lost' daana als vanzelf op.
Wat is ons lichaam toch een mooi 'instrument'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus, wat een mooi 'instrument'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja als je vertrouwen hebt in het automatisch ordescheppend vermogen van de natuur dan ervaar je dat eender welke complicatie en eender welk, ogenschijnlijk complex, voorval zichzelf verklaart en zichzelf oplost. Daarvan ben ook ik overtuigd. Dus + voor jouw antwoord. Blijf vooral jouw mening uiten want je hebt een open kijk op de dingen des levens en tevens een vlotte, boeiende schrijfstijl waarmee je ongetwijfeld vele mensen inspireert ;-) Liefs en Fijn weekend nog!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je lieve reactie.
Enne... die veer heb ik in m'n r... gestoken hoor ;-))
Fijn weekend

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan zeker. Dat komt gewoon door de zwaartekracht. Het bloed siepelt tussen de weefsels door, in de richting van de zwaartekracht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus als ik jouw redenering volg dan zakt elke bloeduitstorting vanwege de zwaartekracht?
Als dat zo is dan vraag ik me af waarom er dan geen duidelijk spoor te zien is van die verschuiving maar dat er plots wel een andere bloeduitstorting wordt waargenomen in een lager gelegen lichaamsdeel? Enfin, ik ben helemaal geen expert terzake maar ik wil toch graag het fijne er van weten en dit soort vragen kwamen daardoor spontaan in me op. Alvast Bedankt voor een woordje extra uitleg!
Het zou ook kunnen dat jij (net voor, tijdens of na die val) de binnenkant van jouw voet ongemerkt ergens tegen gestoten hebt.
Of dat jij met jouw andere voet tegen de thans geblesseerde voet hebt gestoten.
Vaak merk je zo'n bijkomende botsing niet op omdat datgene wat het meest pijn doet als eerste alle aandacht krijgt en dan ben je nadien verbaasd over een bijkomend zichtbaar of voelbaar letsel.

Al sluit ik daarmee natuurlijk niet uit de oorzaak ook aan iets anders te wijten kan zijn.

Wellicht kan een dokter daar uitsluitsel over geven als jij je voor nader onderzoek aanbiedt?!

Wat de oorzaak ook is...
In ieder geval een spoedig herstel gewenst!