Ik heb pijn in me zij, wat kan het zijn?

Ik heb sinds afgelopen zondag last van me zij. Het is alleen rechts in me zij. Het is een pijn die optreed tijdens lopen of staan. Het is een steek die dan optreed, en steekt dan 1 of 2 keer en houd dan even op. En na een aantal minuten herhaalt zich het weer. Iemand idee wat het is en wat er tegen te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat je er last van hebt met lopen of staan is het waarschijnlijk een spier die wat in de kramp trekt. Dit kan komen doordat je vast zit met je onderste ribben of het bekken. Waarschijnlijk kan een chiropractor of een (ortho)manueel therapeut dit goed oplossen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op afstand is hier moeilijk een antwoord op te geven, ja het kan een verrekte spier zijn, echter er zijn nog zoveel andere mogelijkheden, dat advies om naar de huisarts te gaan
op zijn plaats is!! Doe dat maar, dan weet je het zeker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk kan dat, het is aan jou om de pijn te verdragen en te beoordelen of je vandaag/morgen naar de huisarts gaat, maar ik bedoelde dat het van alles kan zijn, ligt dus aan de pijn. Als de pijn niet dermate ernstig, kun je het zeker afwachten