heeft vocht iets te maken met verbranden?

Ik ben van het weekend verbrand, en niet zo'n beetje ook.
Ik ben niet zo'n goeie drinker. Krijg net n liter water weg op n dag.
Heeft dit iets te maken met verbranden? Aangeizen als je bent verbrand je veel water moet drinken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Goed insmeren met creme en inderdaad veel water drinken

Het beste antwoord

Nee, je huidtype, de zonnesterkte en de (afwezigheid van) zonnebrandcreme zijn bepalend of je snel of minder snel verbrandt. Door het verbranden gaat je huid gloeien, waardoor je meer water gaat verdampen. Dit moet (rijkelijk) aangevuld worden.