Is het goed om te bewegen met mijn probleem?

Hallo allemaal,

Ik heb sinds 4 weken pijn aan de binnenkant van mijn voet net onder mijn enkel. Ook wel het sprongbeen geloof ik genoemd.

Ik doe al 5 jaar aan hardlopen, nooit klachten gehad. Heeft er iemand een idee wat het kan zijn?

Het is wel een beetje dik, verder is het niet rood en ook niet warm.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou even langs een fysio gaan. Je loopt er al 4 weken mee dus even laten checken door de huisarts of fysio. Voor de fysio heb je geen verwijzing nodig.

Ter overweging: wanneer heb je voor t laatst nieuwe loopschoenen gekocht? Misschien tijd voor nieuwe? Advies is vaak na 1000-1500 km of na 4 jaar.