hoe kan het dat ik migraine krijg als ik salto's doe?

hallo ik wil graag weten hoe ik migraine krijg doordat ik salto's doe en hoe ik er misschien(hopelijk) vanaf kan komen want ik ben momenteel bezig met freerunnen en daarmee doe ik ook salto's en ik wil het freerunnen graag doorzetten tot hoger niveau dus dan is het niet handig als ik elke keer migraine krijg.
Bedankt.
Groet, Thomas

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ik jouw was zou ik hier eens met de dokter over praten,dit is duidelijk een geval dat als je te veel lichamelijke inspanning verricht,je last krijgt van migraine.
Je lichaam wordt te zwaar belast,je dokter kan je hier medicijnen en advies voor geven.
Ik zou een afspraak maken.