Deuk in mijn pink, denk door mijn mobiel kan dit? zie uitleg

Als ik mijn mobiel vastheb en wil typen heb ik altijd mijn rechterpink onder mijn mobiel als steun, nu merk ik dat er een deuk in mijn pink zit prrcies zo als hoe mijn mobiel steunt op mijn pink. (zie foto) kan dit door mijn mobiel komen of moet het aan iets anders liggen. Ik heb er geen pijn aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahah, vroeg ik me ook laatst af, heb precies zown deuk :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik ben het nu aan t afleren. Misschien dat het weggaat?

Het beste antwoord

Dat is heel goed mogelijk.
Als je aan een tafel/bureau zit met een desktop, ga je ook op een bepaalde manier leunen na een tijdje en krijg je zo'n deuk in je arm of aan je pols.
Niets aan de hand, maar af en toe anders zitten of in jouw geval je mobiel even neerleggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb inderdaad eelt op mijn polsen!

Andere antwoorden (1)

Dan kan goed, vooral als je de mobiel veelvuldig vast hebt. Zo heb ik een kuiltje in de zijkant van mijn rechterduim, omdat daar mijn blaasinstrument op rust als ik speel. In de andere duim is dat niet te voelen. Kijk eens goed naar de andere pink, heeft die dat niet? Het is namelijk ook mogelijk dat het een aangeboren bijzonderheidje is, maar dat is dan altijd dubbelzijdig.
Amadea