Ik heb een onderhuids bultje op mijn hoofd. Wat kan dit zijn?

Ongeveer 6 mm hoog en 6 mm doorsnee. Heb het al een paar jaar. Je kunt het lichtjes verschuiven. Drukken doet uiteindelijk zeer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien een vet of talg bultje?

Antwoorden (3)

Het kan een vetbultje zijn. Het vetbultje zit dan onder je huid. Maar het beste is natuurlijk om het uit te laten zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord +.
Vetbultje zou heel goed kunnen,maar ik zou er toch even mee naar de dokter gaan.
Ik had ze
F een bultje op achterkant hooft en ze konden niet begrijpen wat het was en deden zon scan en het bleek een ophoping van kalk te zijn van een kleine schedelbreuk.
Maar het is tog beter om naar de dokter te gaan ik zelf was in iedergeval erg gestresst omdat niet wist wat het was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi,
Ik heb het ook, maar dan op mijn pols. Ik heb het mijn hele leven en voor zover ik weet kan het geen kwaad.
Ik heb er in ieder geval nog nooit last van gehad.
Bye xx