Wat kan de reden zijn van plots dubbel zien?

Heb de afgelopen 3 weken 3 keer dubbel gezien. Het kwam plots, zonder duidelijke reden. Ik ben gezond, heb geen problemen, eet goed. Het duurde gemiddeld 20 minuten en was dan weer over. Wat zou dit kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Te snel opgestaan? Het zou ook kunnen komen van stress, of een lichte evenwichtsstoornis (ook dit kan een resultaat zijn van stress)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit zelf ook wel eens en heb het vermoeden dat het met vermoeidheid te maken heeft. Kun je je hierin herkennen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch een reden om naar de huisarts te gaan hiermee, oorzaken kunnen zijn: verminderde werking van de schildklier, suikerziekte of hoge bloeddruk, dat hoeft het natuurlijk niet te zijn, maar wel een reden om je eens na te laten kijken.