wanneer ben ik volledig genezen van mijn proximale humerusfractuur?

Ik ben 13 maanden geleden geopereerd aan een fractuur in mijn bovenarm.
Nu lees ik op internet, dat de herstelperiode voor volledige genezing TOT één jaar KAN duren.

Helaas ondervind ik nog veel last van werkzaamheden die bovenhands worden verricht en bijvoorbeeld een bal gooien. ook krijg ik mn arm moeilijk zonder hulp op mijn rug. liggen op de kant van de pijnlijke arm is na een half uur ook erg pijnlijk. het voelt soms aan als heftige spierpijn en soms kan het de hele dag een zeurend gevoel geven.

Ik ben 32 jaar, sport veel (wandelen en voetballen), en heb een normaal postuur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben dus al langer dan een jaar aan het klungelen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Ga eens terug naar je huisarts, bespreek het en vraag of een verwijzing naar een specialist nodig is om eens te kijken wat er nu aan de hand is en of dit normaal is.

Als je er nu nog zoveel last van hebt lijkt mij dat niet normaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het komt vaak voor dat er na operatie een chronische pijn overblijft.
Na 13mnd.kan je er vanuit gaan dat je arm volledig is genezen van fractuur en operatie.
fysiotherapie kan helpen om de restklachten te verbeteren.