Stekende pijn rechts onder mijn ribben, wat kan dit zijn?

3 Dagen geleden kwam de pijn opzetten. Het begon rustig, maar na een paar uur kon ik bijna niks meer! Zeer heftige steken, het voelt alsof er kramp in schiet. De pijn straalt uit tot aan de rug. Urine-onderzoek wijst niks uit. Morgen naar de huisarts maar iemand een idee??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
48.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Wacht huisarts af, kan vanallesvzijn

Antwoorden (2)

Het zou wel eens op Sietze kunnen wijzen,dat is een gezwel onder de ribben wat steek veroorzaakt.. Het zou ook kunnen dat je ribben gekneusd of gebroken zijn.. Maar de huisarts weet het beste advies! Sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je lever zit ook rechts onder je ribben, dus het zou kunnen dat je lever opspeelt. Daar kunnen talloze redenen voor zijn, ook bijvoorbeeld een ontsteking elders in je lichaam.

Het klinkt vanzelfsprekend, maar: Ga zeker langs bij de dokter.