Waarom wordt mijn onderbeen soms zomaar blauw?

Hallo,

Soms , vooral na het douchen, kleurt mijn onderbeen blauw, na 1 of 2 minuten trekt dit weer weg, en krijg ik weer een normale kleur voor even, maar even later wordt mijn onderbeen dan opeens rood. Dat is ook maar voor heel even.

Voor de zekerheid wou ik weten wat dit is. Ik voel er helemaal niets van, dus het doet absoluut geen pijn.

Weet iemand waarom ik dit krijg?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je doorbloeding niet helemaal goed is. Ik zou dit toch een keer aan de huisarts voorleggen. Misschien heeft hij of zij een telefonisch spreekuur en anders zou ik er toch een keer langsgaan. Als je doorbloeding niet goed is zal daar toch iets aan gedaan moeten worden.