Wat is de oorzaak van die vieze slijm smaak?

Ik heb nu al ongeveer ca. 6 maanden last van een ontzettende vieze (slijm)- smaak in mijn keel. Vooral als ik slik. En als ik iets aan het eten ben. Soms is het een uurtje weg, maar dan komt het ineens weer. Om gek van te worden! Ik heb op internet gezocht maar ik kom overal 'pijnboompitten' tegen. dit kan het echter niet zijn bij mij. Wie kan mij alsjeblieft helpen? Alvast bedankt!!!!!!!!!!
wanhopig meisje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.7K

Antwoorden (2)

Dat zou kunnen komen door een schimmelinfectie in je keel. Je gebruikt niet toevallig ook astmamedicatie?

Als je er al zes maanden last van hebt, raad ik je aan de huisarts te bezoeken met je klacht. Als het inderdaad een schimmel is, is dat vaak zo verholpen. Zo niet, kan je huisarts uitzoeken wat het dan wel is, en je alsnog advies geven hoe je dit voorkomt of vermindert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet dat ik het juiste antwoord kan geven, maar ik ken iemand die ook een probleem met de keel heeft.
Bij haar gaat het over bepaalde plooien in de keel. Daar komt op de ene of andere manier voedsel in. Daar onstaan dan kleine bolletjes voedsel. Omdat die een paar dagen in die plooien blijven zitten doen de bacterien hun werk met een slechte smaak en geur tot gevolg.
Ik hoop dat je er iets mee bent
Robert