Stoppen oorsuizen in mijn rechteroor vanzelf? (na een 3e perforatie)

Eerste perforatie was ongeveer 7 jaar geleden, de 2e 2,5 jaar geleden en de 3e een week geleden.. Ik denk dat het dezelfde plek is.. Maar stoppen de suizen in de loop der tijd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Oorsuizen (ook wel tinnitus genoemd) kan vanzelf over gaan, maar dat hoeft niet. Als de vorige twee keer het suizen ook vanzelf wegging, zou ik dit keer ook afwachten.

Als het na een tot twee weken (ik zou het na een paar dagen al bijzonder irritant vinden) nog steeds niet weg is, raad ik aan de huisarts te raadplegen met je klachten, ook al bestaat er geen bewezen effectieve methode om het te genezen.

Toegevoegd na 33 seconden:
*die methodes werken niet op grote schaal - ze zijn bij sommige patiënten wel effectief.