Mijn linker oog maakt geluid bij het knipper?

Als ik knipper maakt mijn linker oog geluid. Dat duurt ongeveer 10 seconden en dan is het weg? 1 a 2 keer in de week heb ik dit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.5K
Amadea
11 jaar geleden
Maak een afspraak met een oogarts! Gezien jij je nogal zorgen om je ogen maakt...
Ritsuka
11 jaar geleden
eens met Amadea. Ook gezien je vorige vraag.
Hop naar de huisarts of een oogarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ga ik zeker doen. Ik dacht misschien dat er iemand is die het zelfde probleem als mij heeft of er wat van af weet zodat ik me minder zorgen kan gaan maken.
Maar bedankt voor jullie reacties

Antwoorden (1)

Dat is volledig normaal. Dat hebben meer mensen wel eens, ikzelf ook. Waarschijnlijk komt het doordat er wat lucht onder je ooglid komt. Niet in je ogen wrijven, dan is er niks aan de hand.

Als je er verder nog andere klachten bij hebt, zoals slechter zien, pijn of roodheid van het oog, dan is het raadzaam je huisarts te raadplegen. Heb je dit niet dan is het nergens voor nodig, tenzij je je zorgen maakt, dan zal de huisarts je waarschijnlijk geruststellen.