Mijn linkeroor zit helemaal dicht. Hij doet pijn en er is al 2 keer een beetje vocht uitgekomen. Hoe kan ik hem helemaal laten leeglopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je kunt het beste meteen je huisarts bellen,ik snap eigenlijk niet waarom je daar zo lang mee hebt gewacht?
Als er een prop in zit dan zal de HH of de assistente je oor uitspuiten,je kunt dan wel het beste eerst druppelen met olie zodat het makkelijker los komt.
Waarschijnlijk heb je ook vocht in je oor zitten,hiervoor zal de HH neusdruppels voorschrijven, uit ervaring weet ik dat het weken kan duren voordat het vocht helemaal weg is.
Zoals jij het beschrijft is het mogelijk ook een oorontsteking,hier zal je dan antibiotica voor krijgen.
Echt nu bellen en er NIET het weekend mee ingaan!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb vandaag pas gebeld met de huisarts en heb morgen een afspraak. Bedankt voor je informatie. :)

Andere antwoorden (1)

Door naar de dokter te gaan. Die heeft dat zo opgelost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Absoluut NIET uitspoelen met water want als er al vocht in zit dan komt er nog meer bij wat zeker niet ongevaarlijk is!!