Al 2/3 jaar rugpijn en kom er niet vanaf weet iemand iets?

Ik heb al 2/3 jaar rugpijn, en ben zelf 16 jaar, ik heb er altijd last van want ik voel altijd wel iets in me rug maar het is ook vaak heel erg bijv. als ik al zit gewoon. Ik werk zelf als vakkenvuller maar daar heb ik alle benodigdheden om niet zwaar te hoeven tillen en je krijgt ook alle til manieren uitgelegd wat goed is. Maar ik word er helemaal gek van ik kan met fitnis niet meedoen op school maar normaal gym met rennen wel. Er is geen geld voor fysio dus zijn er manieren om het gewoon vol te houden door wat oefeningen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Ben je er al wel eens voor bij de huisarts geweest? Je moet nog je hele leven met die rug doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tot je 18de worden de eerste 9 behandelingen bij de fysio sowieso vergoed.
http://www.defysiotherapeut.com/bent-u-goed-verzekerd_.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slaap je op je buik? Zo ja? Afleren
Amadea
11 jaar geleden
Waarom, Roofje? Ik krijg juist last van mijn rug nadat ik op m'n rug geslapen heb...

Antwoorden (1)

ten eerste probeer erg te letten op wanneer je de pijn krijgt. Want het kan heel goed zo zijn dat je je rug net verkeerd beweegt. Ik zou eerst naar de huisarts gaan die kan eventueel je doorsturen naar een specefieke arts die misschien foto 's zal nemen . dan kun je na dit zien wat er aan de hand is . Ik weet niks van je prive situatie maar ik denk dat de fysio altijd een aantaal keer wordt vergoed.