Wat te doen aan een te hard matras?

We willen nu geen geld uitgeven aan een goede (liefst NASA traagschuim-) topmatras vanwege teveel grote aankopen en een aanstaande bevalling. Het komt nu dus niet uit.

Wat kun je als alternatief bedenken om toch zachter te slapen?

Kun je ook ipv een topdeken een gewone deken gebruiken om bovenop te slapen? Of is dit vreemd gedacht?

Ik hoop op goede tips!! Alvast heeeel erg bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Je kan er een dekmatras overheen leggen. Dit is niet eens een hele dure oplossing. Bij de grote zweed te krijgen van E19 tot E399
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de grote Zweed (zie boven) heb ik dezelfde truc al uitgehaald voor een logeerbed. tot nu toe hebben alle logees, en dat zijn er een stuk of acht, spontaan gezegd dat ze lekker sliepen op dit bed.
En lekker liggen slapen is echt wel een paar euro waard! Zeker in de laatste periode voor de bevalling.Kun je na de bevalling en evt borstvoedingperiode, als de kans op vlekken etc weer wat kleiner is, wel gaan voor een duurdere topmatras (als je er dan nog behoefte aan hebt tenminste
:-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed idee hoor! Bedankt!! We hebben inmiddels een matrasdek besteld en gaan er vanuit dat dit beter/zachter slaapt!
Eigenlijk was ik ook benieuwd of iemand wel eens een deken gebruikt als "topper" om een zachter effect te creëren maar goed. We zijn er nu uit en hopen op een betere nachtrust. Nogmaals dank allebei (suussuus en Klimroos)! Ik ken trouwens geen winkel die de Grote Zweed heet...
Welke maat zoek je?