Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb al drie weken last van me lies. Kan niet schieten of aanzetten. Er zit nu ook een kleine bult die gevoelig is. Duid dit op een scheurtje?

's Ochtends veel last. Dit kan natuurlijk ook stijfheid zijn. Mijn fysio's spreken van overbelasting. Maar vanmiddag is er ook een bultje gevormd op de gevoelige plek. Wat houdt dit in?

Toegevoegd na 3 uur:
Update: Zojuist gevoeld voor het slapen, het is iets groter dan een erwt maar kleiner dan een knikker. Verder is hoesten pijnlijk.

Misschien dat dit iets meer kan zeggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
652

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat duidt op een liesbreuk die door de chirurg moet worden behandeld via een plaatselijke verdoving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja moeilijk om van hier uit vast te stellen.
Een liesblessure komt bij het voetbal veel voor en duurt vrij lang voordat het is genezen. ( eigen ervaring)
Het bultje in je lies, is mogelijk een geïriteerde lymfeklier.
Die links en rechts in je lies zitten en gaan opzetten als er iets in hun omgeving mis is.
Vraag het je fysio.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je fysio's spreken van overbelasting en je vindt het nog steeds noodzakelijk om hier een antwoord te vinden twijfel je volgens mij aan je fysio's. Niets mis mee om te twijfelen toch denk ik dat je volgende stap zou kunnen om naar de huisarts te gaan en met hem/haar te overleggen en niet op dit forum een antwoord zoeken. Bij overbelasting helpt trouwens rust! En overbelasting kan lang duren. Ik wens je geduld toe en een snel herstel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding