Hoe lang duurt het herstellen van een hernia?

Kortdurende heftige hernia gehad met uitvalverschijnselen. Nu laat de mri nog maar een kleine uitstulping zien. Pijn is minder, gevoel komt wat terug, maar hoe lang voordat het weer goed is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Sorry Misslucky maar het is onmogelijk om een termijn te noemen. Het is bij iedereen verschillend,ligt oa aan je leeftijd,gesteldheid,de plaats waar het zit,wel/geen fysiotherapie,wel/geen medicatie etc.etc.

Het belangrijkste is dat jij je goed aan de instructies/oefeningen houdt die je van de arts en/of (fysio)therapeut/behandelaar hebt gekregen des te sneller zal het verder genezen. Ook als je een dag helemaal geen last hebt de oefeningen blijven doen en niet van alles gaan doen wat eigenlijk niet mag want de kans dat je het dan forceert is erg groot en des te langer zal het genezingsproces duren!

Ik wens je veel sterkte en een snelle volledige genezing!!
Groet vlindertje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik het goed heb 2 jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wat is je bron voor die termijn? Natte vingerwerk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het Amadea! Hele natte vinger zelfs ;-))