Sinds een week heb ik last van een chemisch ruikende ontlasting. Mijn voedingspatroon is hetzelfde en ook gebruik ik geen medicatie. Wat moet ik doen?

Laatste tijd heeft ook mijn zweet deze chemische lucht gekregen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Je geeft alleen aan dat er verandering is in reuk. De kleur en samenstelling zien er dus nog gewoon uit? Ik zou voor de zekerheid deze vraag aan een huisarts voorleggen als ik jouw was.

Succes,

Toegevoegd na 2 minuten:
Is het een soort ammoniakgeur?
11 jaar geleden
Castle
11 jaar geleden
Je verbrandingssysteem zou veranderd kunnen zijn. Ben je meer gaan sporten? Misschien dat je meer eiwitten verbrand, maar dat is maar een gok. Zoals eerder gezegd zou ik toch eens een huisarts raadplegen. Gezondheid staat voor alles ;) Als je eigen huisarts niet duidelijk wil helpen dan misschien een 'second opinion' halen.
Wij zijn niet gekwalificeerd als arts,ga dus naar een huisarts en ga niet uit van kwakzalvers,hoe goed bedoelt ook