Wie is bekent met deze pijn ?

Al enige tijd heb ik steeds plotselinge hevige pijn in mijn linker arm
Zo voel ik het dagen niet andere dagen kan deze pijn wel een half uur aan houden.
Mijn arm verstijft niet word niet warm en je ziet er niets aan.
De pijn is echter wel ondraaglijk en word niet erger bij bewegen word er langzaam aan gek van.
Pijn zit aan buitenkant arm en loopt van schouder in hand
Deze pijn krijg ik zowel s nachts als overdag in rust en tijdens belasting
Wie herkent dit

Heb ook zweet aanvallen , hoge bloeddruk en gewichtsafname Dit word nu onderzocht.

Toegevoegd na 52 minuten:
ben trouwens 50

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je weet het nooit met zoiets kan van alles zijn,maar zijn gedachte gaat uit naar een nekhernia ivm je uitval tot aan de hand. sterkte ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De pijn in je arm kan komen door groeipijn, hoe jij het beschrijft heb ik het ook gehad. Hoe oud ben je?
Zweetaanvallen staat in nauw verband met hoge bloeddruk en of gewichtsafname daar ook bij komt kijken weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet jouw leeftijd niet dus lastig. Je kunt ook nagaan bij jezelf of er ook benauwdheid is en druk op de borst. als het gevoel naar jouw onderkaak trekt dan is het inderdaad goed dat je onder toezicht van een bekandelaar bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je omschrijft komt mij enigszins bekend voor.
Ik heb TOS gehad (Thoracic outlet syndrome).
alleen had ik geen zweetaanvallen en hoge bloeddruk.
Zie de onderstaande link misschien herken je nog meer.

Wat mij heeft geholpen is Mensendieck therapie. Ik heb daar (rek)oefeningen gekregen die ik iedere ochtend moet doen. Ik heb nergens meer last van (en ikk ben soepel door die oefeningen ;-))

http://nl.wikipedia.org/wiki/Thoracic_outlet_syndrome

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het geen Hyperventilatie?
Dan kan je ook pijn aan je arm of hand hebben.
Het zweten komt daar ook bij kijken.