Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoe word je neus dunner zonder een neuscorrectie te doen?

Ik heb een brede neus... Ik weet niet hoe het komt hetkan door me vet komen want ik ben best wel mollig qua gezicht. Ik wil dat mijn neus gewoon ietsjes dunner word zonder een neuscorrectie te doen... is dat mogelijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kan niet, je neus blijft ongeveer hetzelfde, zelfs als je af zou vallen, neus is vooral kraakbeen. Je kunt wel met makeup anders accentueren. Door een iets donkere kleur aan de zijkant van je neus te gebruiken en een lichte streep in het midden over je neusbrug, kan je neus iets smaller lijken. Op Youtube zijn wel tutorials te vinden. Toegevoegd na 1 minuut: http://www.google.nl/search?q=makeup+nose+smaller Toegevoegd na 23 minuten: Het is vooral een kwestie van accepteren, jij hebt die neus, en dat gezicht, en dat maakt jou uniek. Verleg je aandacht naar je mooie en sterke punten, accentueer die. Als je bijvoorbeeld mooie stralende ogen hebt, gaat niemand die neus zien hoor. En vaak maak je zelf een probleem groter dan het is. Je neus is echt niet zo breed, kijk maar eens rond naar andere mensen.

Je kunt werken met make up, dwz door iets donkerder poeder dan je huidskleur in de lengte op de gehele lengte van de zijkant van je neus aan te brengen.

Wat je kan doen is vaak 1 min even je neus dicht knijpen of even je neus naar beneden trekken. De oorzaak van je dikke neus kan zijn als je vroeger vaak in je neus zat of te vaak je neus snuit per dag Als dit niet helpt en je wil toch dat je een dunnere neus krijgt moet je denk ik toch een neuscorrectie moet doen... Ik hoop dat dit je helpt. Groetjes Nynloveyou

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100