Hoe word je neus dunner zonder een neuscorrectie te doen?

Ik heb een brede neus... Ik weet niet hoe het komt hetkan door me vet komen want ik ben best wel mollig qua gezicht. Ik wil dat mijn neus gewoon ietsjes dunner word zonder een neuscorrectie te doen... is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
37.7K

Antwoorden (4)

Kan niet, je neus blijft ongeveer hetzelfde, zelfs als je af zou vallen, neus is vooral kraakbeen.

Je kunt wel met makeup anders accentueren. Door een iets donkere kleur aan de zijkant van je neus te gebruiken en een lichte streep in het midden over je neusbrug, kan je neus iets smaller lijken.
Op Youtube zijn wel tutorials te vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.google.nl/search?q=makeup+nose+smaller

Toegevoegd na 23 minuten:
Het is vooral een kwestie van accepteren, jij hebt die neus, en dat gezicht, en dat maakt jou uniek.
Verleg je aandacht naar je mooie en sterke punten, accentueer die. Als je bijvoorbeeld mooie stralende ogen hebt, gaat niemand die neus zien hoor.
En vaak maak je zelf een probleem groter dan het is. Je neus is echt niet zo breed, kijk maar eens rond naar andere mensen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Je kunt werken met make up, dwz door iets donkerder poeder dan je huidskleur in de lengte op de gehele lengte van de zijkant van je neus aan te brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je kan doen is vaak 1 min even je neus dicht knijpen of even je neus naar beneden trekken. De oorzaak van je dikke neus kan zijn als je vroeger vaak in je neus zat of te vaak je neus snuit per dag Als dit niet helpt en je wil toch dat je een dunnere neus krijgt moet je denk ik toch een neuscorrectie moet doen... Ik hoop dat dit je helpt. Groetjes Nynloveyou
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je hier een bron van?
Ritsuka
11 jaar geleden
Huh?
Hi, als je 18+ bent kan je via Youtube zoeken “ exercises to reshape nose“. Geloof het of niet maar het werkt echt. Natuurlijk heb je tijd nodig om dit te doen. Maar als je het elke dag doet krijg je een mooie resultaat. Dit is natuurlijk niet permanent. Maar als je het elke dag bij houdt. Blijft het die dagen zitten. Je kan door een bent bepaald exercise je neus “dunner laten maken”. Het gaat dan vooral om je neusgaten. Die worden dan wat langer en de vleugels van je neus smaller.

Nogmaals: het blijft niet lang. Je moet dit elke dag doen om een goede resultaat te hebben. En het is niet permanent!