Ik heb een bloedende navel, is dat ernstig?

Ik heb al meer dan twee weken een bloedende navel. Ik dacht dat het niets bijzonders was maar het blijft en ik heb steeds erge buikpijn. Is het toch ernstig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
26.8K

Het beste antwoord

het heeft volgens mij met de navel zelf te maken. Er kan door een ingegroeid haarzakje of opgehoopte zeep resten op ten duur een ontsteking ontstaan. Wanneer deze ontsteking wat erger is kan hierbij ook bloed voorkomen dit is een reactie op de ontsteking. Ik zou zeker even naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is lastig te zeggen, het hoort natuurlijk niet. ik zou direct even bellen met de huisarts, die zeggen dan wel of je (met spoed) moet komen of niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 weken lang een bloedende navel en erge buikpijn en je bent nog niet naar de huisarts geweest?
Mogelijk heb je ergens een inwendige bloeding of zo, het kan vanalles zijn.
Hop naar de huisarts toe!
Ritsuka
11 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een ontsteking.
Het zou te maken kunnen hebben met een gescheurd buikvlies, wat bv kan ontstaan bij intensief fitness/sporten.
Een buikvliesontsteking is niet iets waarmee je kunt blijven doorlopen, dat kan zelfs gevaarlijk zijn.
Je moet hiermee echt zo snel mogelijk naar de huisarts!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat het ook is, meer dan twee weken erge buikpijn is al een reden om naar de dokter te gaan.
een wond waar al twee weken bloed uit komt, is per definitie spoedeisend genoeg om direct naar de dokter toe te gaan.
je zou natuurlijk ook kunnen wachten tot je flauw valt... :)

de combinatie erge buikpijn en twee weken bloeden moet toch een belletje doen rinkelen!
hup, meteen naar de huisarts of de huisartsenpost of de spoedeisende hulp, want dit duurt al veel te lang, het kan van alles zijn, maar wij kunnen hier vandaan niet bepalen wat het precies is.