Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan ik niet doen met een licht gekneusd stuitje?

Ik ben vandaag op de ijzeren rand van de trampoline gevallen, het deed behoorlijk veel pijn en heb een paracetamol genomen en toen werd het minder maar ik heb over 4 dagen voetbalkamp :O rennen lukt nog niet en een bal schieten ook niet.. komt het nog goed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Een stuitje kan lang pijn doen,maar binnen een 4-tal dagen zou dit toch al veel minder moeten zijn,desnoods in het begin met een pijnstiller spelen(maar zou dan ibuprofen nemen ipv paracetamol)
(Lees meer...)
fremar
11 jaar geleden
Het komt zeker weer goed ;)

Wat je beter niet kunt doen is je stuitje overbelasten. Als je je stuitje bij bepaalde acties, bewegingen of houdingen pijnlijk voelt, doe dat dan niet steeds op nieuw. Gewoon een beetje rust en aandacht geven, dan komt het snel weer goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan en succes ;)
probeer een paar dagen op een ring te zitten die kun je kopen bij de apotheek, het verlicht de pijn en de drukpunten waar de pijnlijke plek zit word niet belast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding