Kramp in buikspieren bij het trainen. Moet ik nu spoeren aanspannen of ontspannen om pijn te verminderen

Ik train de onderste buikspieren.o

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ontspannen om er zo snel mogelijk van af te zijn. Door ze opnieuw te spannen, kan de pijn misschien wel even iets minder worden, maar kun je ze gemakkelijk overbelasten en dan ben je verder van huis. Gewoon ontspannen dus ;)