Wat is de oorzaak van mijn donkere teennagels?

Rechter voet is lichter en trekt al iets meer weg dan de linker.

Zal dit kwaad kunnen? ik las iets over suiker ziekte Maar ik ben 24 jaar en heb dit pas sinds 2 maanden ongeveer. Mijn bloeddruk is 121/83en hartslag 55 (in rust)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is waarschijnlijk een schimmelinfectie. Ongevaarlijk maar wel lastig. Je kan beter zo snel mogelijk je laten behandelen. Er zijn goede medicijnen voor. Bv. Sporanox.

Hoe langer je wacht, hoe erger het wordt en hoe langer het duurt om het te behandelen. In het begin kunnen zalven enz. nog helpen.

Het is een infectie die je 9 op 10 in een zwembad opgelopen hebt. Van een bedpartner is ook mogelijk.