wat zijn goede waterdichte pleisters?

Mijn nagel is er een paar weken gelden afgegaan. het is niet echt een fraai gezicht en ik wil het graag verbergen. ik ga bijna op vakantie naar een warm land, en daar wil ik wel graag zwemmen. mijn vraag is dus wat goede waterdichte pleisters zijn, ze hoeven verder geen ontsmettende werking o.i.d. hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (4)

Ik zou een rolletje leukoplast halen en dat om een pleister heen doen maar wel proberen het elke dag ook een poos aan de lucht te laten drogen en niet de hele dag nat te laten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kliniplast transparant is wel
Een goed water vaste tape.

Bij de apotheek te krijgen/kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt hiervoor ook pleister spray gebruiken, het is een transparante bescherming.

Biedt gemakkelijke en onzichtbare bescherming

•Waterbestendige, ademende en flexibele bescherming.
•Werkt onmiddellijk tegen bacteriën.
•Gemakkelijk aan te brengen met één hand - werkt zelfs op zijn kop.

Toegevoegd na 36 seconden:
http://www.hansaplast.nl/products/pleister-spray
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als een nagel er af is lijkt me pleisterspray niet helemaal geschikt maar goed ik heb de vinger niet gezien natuurlijk maar vraagsteller geeft aan dat hij het wil verbergen dus dat lijkt me al reden genoeg om geen pleisterspray aan te raden.
Ik zou kiezen voor elastogum van Hansaplast, dat bevat geen lijm, maar hecht op zichzelf, beschermd 100% tegen water en blijft goed zitten, wat met gewone waterdichte pleisters niet het geval is, omdat de pleisters aan de bovenkant voorzien zijn met een laagje plastic, die spatwaterdicht is en plakt door de lijmlaag, die niet bestand is tegen veel water, zoals zwemmen en douchen, de Elastogum is gemaakt van een soort rubber.

Toegevoegd na 13 minuten:
www.ehabo.nl/search.php?search_field=pleister
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar koop je deze pleisters ? zou het graag willen weten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de meeste apotheken, sommige drogisterijen, maar het makkelijkste kun je ze bestellen via het internet, bij apotheken en drogisterijen, die Hansaplast verkopen kunnen ze ze ook voor je bestellen.