Ik last van mijn linkerschouder als ik er op leun hoe kan dat?

Als ik lig en ik leun op mijn schouder krijg ik een soort van pijn/trekkend gevoel hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

En hoe, denk jij, zouden wat dat moeten weten, zonder nader onderzoek?
Zelfs een arts zal geen diagnose stellen, zonder jou verder te onderzoeken.

Wat heb je gedaan?
Iets geforceerd?
Misschien spierpijn,
misschien pezen die ontstoken zijn,
misschien een bot gekneusd.

Ik geef hierbij een plaatje van een schouder.
Kan je zien wat daar allemaal zit.
En alles wat er zit kan pijn veroorzaken.

dus: HUP naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
.....en waar is die plus dan?
Aangezien het veel redenen kan hebben is het beter als je naar je huisarts gaat,deze kan je waarschijnlijk door te onderzoeken vertellen hoe het komt en wellicht adviezen geven.
sterkte