Wat is dat voor geknak/gekraak in mijn borst en rug wanneer ik mijn schouderbladen naar elkaar toe druk en schouder ophaal?

De knakken zitten tussen mijn borsten en tussen mijn schouderbladen. Soms klinkt het op andere plekken.
Als ik het een tijdje niet doe, gaat het steken en gaat het vast zitten. Ik weet niet zeker of het iets met triggerpoint point te maken heeft.

Ik doe vechtsport en krachttraining

1.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb ik elke ochtend, zit volgens mij bij sleutelbeen
naamlooss
11 jaar geleden
Juistem, daarzo.
Ritsuka
11 jaar geleden
Zit vaak vast bij mij, even kraken en ik kan de dag beginnen :p
naamlooss
11 jaar geleden
Iedere ochtend? Bij mij om de 10 minuten. Soms denk ik dat ik alles letterlijk los trek. Ik heb het alleen aan mijn linker kant. Even de linker schouder ophalen en gaan met de banaan.. Voelde net ook 1 in mijn nekwervel :s
naamlooss
11 jaar geleden
Volgens mij is iedereen op vakantie, heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag xD

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zijn je gewrichten overbelast mogelijk doordat je te zwaar sport of op een verkeerde manier.
Je kunt het beste naar je huisarts gaan,ik vermoed dat hij je doorstuurt naar fysiotherapie.

Sterkte
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
naamlooss
11 jaar geleden
Waarschijnlijk