Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moet ik altijd mijn neus snuiten als ik buiten heb gelopen of gefietst? Met elk seizoen.

Nadat snot eruit is, is er niks meer aan de hand. Ook heb ik 's ochtends vaak last van slijm in mijn keel. Vooral als ik ontbijt met fruit en/of zuivel. Zuivel snap ik wel, want dat is slijmerig, maar fruit? En ook soms gewoon als ik met brood heb ontbeten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
910
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze vraag kun je beter aan je huisarts stellen want het kan door verschillende oorzaken komen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zou een bepaalde allergie of hooikoorts kunnen zijn. Je geeft aan dat als je buiten hebt gelopen of gefietst dat je dan je neus moet snuiten. Het zou ook iets met de neus of keel zijn. Het beste om te doen is even een afspraak maken met de dokter en eventueel een kno arts raadplegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je buiten loopt of fietst maak je meer snot aan om te voorkomen dat je slijmvliezen uitdrogen van de wind/ buitenlucht.
Wat fruit en brood betreft heb ik geen idee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik ook als ik gefietst of gewandeld hebt, en kom dan binnen. Het is de overgang van temperatuur, zegt de arts. de ene heeft dat, en een ander niet. Van fruit en zuivel weet ik helaas ook niet. Sterkte ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding