Het gemiddelde is 91 decibel. Zie tabel 2 op
Amadea
11 jaar geleden
Dat ligt er aan. Heb je een smartphone? Dan kun je veel soorten decibel apps downloaden. Als je dan hoest lees je af hoeveel. Maar hoest je nou vlak naast de mic. of er 2 meter vanaf? Dat scheelt dus al. als je het in de mic doet kom je al op 100 Db uit. maar wie laat je zo dichtbij komen als ze hoesten? ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, maar dit is geen goed antwoord. Dan heeft een vliegtuig maar 30 decibel, want wie gaat er nou dichtbij een startende vliegtuig staan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Luid is dan ook te betrekkelijk om er een duidelijk antwoord op te geven!