Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb zo een belangrijke afspraak, maar ik voel me niet lekker. Wat te doen om mezelf beter te voelen?

Ik kan die afspraak niet meer afzeggen.
Paracetamol al ingenomen.
Misselijkheid en zwaar hoofd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
786

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

verder niets (afgezien van je niet te druk maken)

geef aan dat je je niet lekker voelt, maar het gesprek niet wou verzetten gezien het belang ervan.

waarschijnlijk waardeert men het, want het zegt m.i. iets over je doorzettingsvermogen.

vergeet geen notities te maken omdat je door het beroerde gevoel wellicht minder goed de informatie kan onthouden.


succes en beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stressverschijnselen verergeren een eventueel mottig gevoel. Probeer jezelf op iets leuks te concentreren (dat gesprek zou leuk moeten zijn: het gaat je iets opleveren toch?)
Als je je erg zenuwachtig maakt denk aan worst case scenarios: wat kan er nu eenmaal gebeuren? En is dat wel zo erg? Of valt het wel mee? En dan? Gewoon verder leven toch? Dus eigenlijk valt het wel mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Platte cola helpt bij mij wel eens tegen de misselijkheid. Je moet dan gewoon een theelepel suiker bij de cola doen, zodat de prik eruit gaat. Succes en niet te druk maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
meld bij het begin van het gesprek dat je niet niet goed voelt maar dat je deze belangrijke afspraak daarvoor niet wilde afzeggen en maak notities tijdens het gesprek. en noteer vooraf wat je vragen zijn, je kunt je dan beter concentreren. succes.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
constant
11 jaar geleden
ja klopt. ik had dit nog niet gelezen. goed gesprek gehad?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding