Wormpjes gaan niet weg, wat nu?

Ik heb nu ongeveer een week last van wormpjes en heb 2/3 dagen geleden een medicijn ingenomen die ik over 14 dagen weer moet nemen. Ook ben ik erg op mijn hygiëne aan het letten.

Het is nogsteeds niet minder geworden en heb s'avonds nog erge jeuk en soms overdag . Ik moet weinig de grote behoefte doen. Vanochtend, sinds 3 dagen, zaten er kleine wormpjes in en leek er iets groters in te zitten waardoor ik erg schrok. Ik zeg net tijdens de kleine behoefte wit slijm bij mijn geslachtsdeel zitten. Kan het zijn dat mijn geslachtsdeel ook besmet is ? En hoe gaat dit met de menstruatie ?

Hoe lang duurt het voordat je het effect ziet van de pillen?
Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wormpjes?? sorry voor mijn reactie maar hoe de F. is dat mogelijk??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aarsmade,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ah op die manier, mijn excuus. Ik dacht aan worpjes die over je huid heen kruipen of bijvoorbeeld in je haren.

Antwoorden (4)

Eén van mijn zonen had dit wel eens en hij sliep er altijd nog 1 nacht slecht van nadat ik hem een pil had gegeven. Jij bent al weer 1/2 dagen verder dus morgen even de huisarts bellen als het dan nog niet duidelijk minder is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, en als je huisgenoten hebt ook alle huisgenoten behandelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het gekke Hippo, hier hoefde dat echt nooit. Alleen één van mijn zonen was gevoelig en altijd net voor of net in onze vakantie ;-) Sindsdien ligt er altijd een doosje klaar en als die al over de datum is slikten we ze allemaal maar voor de zekerheid ;-)
als je medicijnen hebt in genomen moet je ook je bed verschonen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als kind heb ik ook eens een wormbesmetting gehad, via de zandbak. Wij moesten toen geraspte wortel eten, en mijn moeder moest een klisma zetten. Daarna was het over. Tegenwoordig zijn er erg goede anti-worm medicijnen.
Misschien ontzettend ouderwets, maar het hielp wel.
Ik zou toch maar even een keer extra naar de huisarts gaan. Het witte slijm kan gewoon wat witte vloed zijn, zoals dat wordt genoemd, niks ernstigs, maar praat er in ieder geval even met de huisarts over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk ik ook, Ineke, Gewoon twee verschillende, relatief onschuldige kwalen, die met even simpele remedies te verhelpen zijn. +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, er staat toch echt: "Het is nogsteeds niet minder geworden en heb s’avonds nog erge jeuk en soms overdag ." Die jeuk herken je echt wel, en je merkt het meteen als het minder wordt.
Ik had dit echt precies! Dat witte spul heeft volgens mij niks te maken met die wormpjes hoor. Maar ik had dit drie dagen na die pil ook nog steeds en ik had het idee dat het erger werd maar nu is het bijna een week geleden en is het toch weer beter ik heb nu geen jeuk meer ik weet niet precies hoe het komt maar ik ben wel gezonder gaan eten en heb op mijn hygiene gelet en bed verschoont enzo maar ik had het idee dat met de menstruatie de wormpjes er meer zegmaar uitwaren overdag dan normaal maar dat ze wel dood waren echt heel raar maarja ik hoop dat het goed komt