Pijn tussen onder-rug en heup/onderbuik. Wat kunnen deze klachten betekenen?

Sinds ruim een week heb ik dus een rare zeurende pijn rond mijn onder-rug en iets meer naar voren onder in mijn buik of dikke darm. Dit begint vooral als ik s'avonds ga liggen. S'morgens en s'nachts is dit het ergst.
Ook ben ik in de vroege ochtend (op dit moment ook nog) erg duizelig, heb een onwerkelijk lusteloos gevoel en heb vaak last van hoofdpijn. Overdag word dit allemaal minder, alleen er blijft steeds een soort gejaagd/stresserig gevoel.
Wat kan dit zijn?

Toegevoegd na 13 minuten:
Bij de huisarts heb ik het meeste van dit al gemeld, alleen daar kwam ik niet verder mee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

deze ervaring heb ik ook gehad.....was oververmoeid en had vele klachten waaronder deze......wel naar artsen gaan......
vooral dat gejaagde gevoel.....en hoofdpijn......kan duiden op een burn out althans zo heb ik dat ondervonden.
Maar voordat je de juiste arts hebt gevonden die deze diagnose kan en wil maken heb ik vele trajecten ondergaan.
Blijven zoeken.want het put je uit. vage klachten....ondermijnen je hele gestel........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het lijkt inderdaad te komen uit vermoeidheid. Er zijn dingen die me onnodig onderdrukken, dag en nacht bezig houden. Denk dat ik me er weinig van aantrek, maar toch onbewust. Burnout heb ik al eens gehad, dus ben op mijn hoede. Alleen nu komen er zoveel andere vage klachten bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ......ik heb er zelfs fibromyalgie aan overgehouden.spierreuma.........opgekropte Stress van jaren.
Mensen en zaken wonen in je hoofd.......je komt in een cirkel.
Goed om jezelf gaan denken.........vage klachten.......betekenen vaak.....overspannen zijn.
Wat je hebt gekregen na jaren....je lichaam waarschuwt.hoe mooi is dat.........duurt ook weer jaren voor het weggaat.
En helemaal overgaan gaat niet meer......je hebt roofbouw gepleegd.op je lijf........veel doseren en misschien proberen om een ontspanningsoefening te gaan doen voor het slapen.
Ik zelf luitser op een MP 3 speler naar sessies van Roy martina.........die laat je anders leren denken ........en slapen.
Heb daar enorm veel aan gehad........heel troostend....en helend.....http://www.luisterrijk.nl/luisterboek/969/omega-healing---de-regelaar
Ik heb de c.d,s bij de bieb gehaald........en op mijn mp3 speler gezet.echt een aanrader.
Ook bij psychologe gelopen....maar dat hielp niet zoveel als de sessies.........wens je heel veel sterkte.
Ga ook veel wandelen.buitenlucht.....en dieper ademen helpt ook.en heb jezelf lief......laat anderen maar doen en zeggen over je..........jij bent belangrijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (2)

Dit betekent dat je het beste even bij je huisarts langs kunt gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zegt dat het tussen mijn oren zit. En vorige week leek het nog op buikgriep.
je symptomen lijken erg veel op ijzer te kort.
vooral vrouwen hebben vaak last van deze symptomen.
ik ook.
slik elke dag 1 ijzer + vitamine tablet.
als na 2a3 weken nog geen verandering is maak je effe een afspraak bij je huisarts.
ook als je buikpijn erger wordt effe naar de huisarts.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik slik al een multivit. waar ijzer in zit. Ik heb mijn bloed laten prikken, alleen de vit. D was aan de lage kant... Verder geen rare dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je vitamine D tekort hebt ligt schijnbaar ook je stresspunt iets lager.
je kunt dus minder hebben. het kan dus ook met stress te maken hebben dat je je niet lekker voelt. kijk hier maar eens naar. http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitamine_D