Mijn voet was vrijdag gehecht kan ik dan morgen ( maandag )nog een hindernisparcour doen ?

Mijn voet was vrijdag gehecht omdat mijn voeten in de spaken van mijn fiets zijn gekomen, de pezen waren net niet geraakt. Mijn vraag is nu morgen heb ik sportdag en ik doe hindernisparcour het is al betaald, dus het jammer zijn dat al mijn geld weg zou gaan voor niets. Kan ik nog deelnemen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt me verstandiger om nog even rustig aan doen, en waarschijnlijk zul je dat ook wel aan je lichaam merken als je toch probeert dat parcours af te leggen. Mijn advies: meld je aan als scheidrechter of iets dergelijks en blijf rustig zitten met je voet zoveel mogelijk hoog. Als ze (school, vereniging?) trouwens zien dat je een serieuze blessure hebt (ik neem aan dat het verbonden is) zullen ze er hopelijk geen probleem van maken om je betaalde geld terug te geven. Beterschap in ieder geval!

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry voor de typfout, ik zie dat ik in de eerste zin het woordje "te" vergeten ben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met tien dagen gaan hechtingen er meestal uit, dus dan houdt het wel op. Hoewel de wond dan nog wel kan gaan 'trekken'.
Ligt natuurlijk ook aan de grootte van de wond en aan de manier van hechten.

Ik zou nog even wachten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niet wil dat de wonde terug open gaat,dan moet je inactief blijven tot de draadjes er uit zijn.De kans is groot dat je nu ook nog teveel pijn zou hebben.
fremar
11 jaar geleden
ik zou het niet doen. er is altijd kans dat je hechting losgaan en je wond open gaat. Laat je voet rusten, dan geneest het sowieso sneller en heb je er minder last van. Jammer van het geld, maar gezondheid gaat voor!